Functionalitati

phone2Ce este DearCar?

DearCar e o aplicatie de mesagerie similara WhatsApp, doar ca mesajele se trimit prin intermediul numarului de la masina, si nu prin cel de telefon!

Cei care doresc sa primeasca mesaje prin intermediul numarului de inmatriculare de la masina descarca gratuit aplicatia pe telefon si isi inscriu numarul masinii. NU este obligatoriu sa isi inscrie numele, numarul de telefon, adresa de e-mail sau orice alt identificator.

Pot sa descarce aplicatia pe telefon si cei care doresc doar sa trimita mesaje prin intermediul numerelor de inmatriculare, si apoi sa primeasca raspunsuri la aceste mesaje, chiar daca nu au masina sau nu doresc sa si-o inscrie in aplicatie.

Pentru trimiterea mesajelor, ca la WhatsApp, MMS, SMS sau alte servicii de mesagerie digitala, se scrie textul, se pot atasa imagini (facute pe loc sau din arhiva), locatia GPS sau alte informatii, insa ca destinatar se introduce numarul masinii in loc de numarul de telefon.

Destinatarul (daca are aplicatia descarcata) primeste instantaneu mesajul pe telefon (si pe e-mail, daca doreste), poate raspunde si se poate angaja intr-o discutie. Daca nu este inregistrat, aceste mesaje se stocheaza si le va primi pe toate in momentul in care instaleaza DearCar.

In aplicatie pot fi inregistrate diverse informatii legate de masina: serie, copie cartea masinii, date expirare CASCO, alte asigurari, IPT etc.

Descarcarea este gratuita, le fel mesageria si folosirea ei.

 

Exemple de intrebuintari posibile

Avertizari si alerte individuale:

  • Ti-a lovit cineva masina, ti-a furat oglinzile, oglinzile cu numarul tau sunt pe alta masina, ai uitat farurile aprinse, geamurile deschise, ai uitat catelul in masina, ai pana (mesaj trimis din mers), iti ridica masina etc. Mesajul poate include poza facuta la locul evenimentului si locatia GPS.
  • Parcari: ati depasit timpul de parcare, ati blocat o alta masina, o intrare etc.
    Ex: B00ABC, ati stationat in parcarea Lidl Colentina mai mult de 3 ore. Va rugam prezentati-va la masina, altfel o vom bloca!”

Cumunicari si alerte din partea autoritatilor publice:

  • Politia, primaria si alte autoritati trimit mesaje cu privire la restrictii si alte informari legate deszapezire, lucrari publice, blocaje si alte urgente etc.
    Ex: “B00ABC, va rugam ca in intervalul 13-18h maine sa va ridicati masina de pe Bulevardul X, pentru a putea curata zapada eficient!”
  • Mesaje automate instant (din mers), cu identificarea numarului prin OCR: politie, parcari private, CNADNR etc.
    Ex: B00ABC, ati depasit viteza cu 15 km pe ora pe Bd. Magheru. Aveti de platit 70 lei amenda.
  • Notificari expirari: asigurari obligatorii, CASCO, rovigneta, ITP etc. – static (extragere automata din banca de date) sau numai cand masina e identificata in trafic (OCR)
    Ex: B00ABC, pe 15 noiembrie va expira RCA-ul. Amenda este xxx lei. Prelungiti-l acum!
  • Alerte generale localizate geografic: mesaje instant catre toti soferii dintr-un anumit perimetru (pe baza localizarii GPS): eliberati urgent zona, raportati daca vedeti o anumita masina, persoana etc.

Monitorizarea flotei:

  • Firmele care au masini pot configura aplicatia in asa fel incat mesajul sa ajunga si la firma, pe langa sofer, pentru a monitoriza activitatea si comportamentul soferilor lor.
    Ex: “Raportati problemele legate de aceasta masina si de sofer prin Dear Car catre B00ABC!”

Mesagerie/ chat:

  • Initierea unui contact cu necunoscutul/ necunoscuta pe care l-ai vazut in masina, chat, flirt etc.
    Ex: “Iti fluturau foarte frumos pletele in vant ieri, pe Soseaua Ferentari… Sper sa ne mai vedem! Gicu”

Comunicarea cu asiguratorul:

  • Comunicari si notificari procedurizate intre companiile de asigurare si soferii asigurati, pe tipuri de evenimente sau activitati
  • Prin butonul “Accident” se pot trimite asiguratorului instant si simultan: data si locatia exacta a accidentului (localizare GPS), fotografie, numarul politei, seria si cartea masinii etc.
  • Mesaje de la asigurator (eventual, in paralel cu alte forme de comunicare: e-mail, posta, telefonic etc.): expirari polite, plati scadente, programari la constatare, sfaturi si informatii utile etc.

Intrebuintari comerciale:

  • Oferte comerciale de orice natura catre detinatorii de masini: colective (automat, direct din server) sau individuale
  • Oferte speciale pe baza localizarii geografice – toti soferii pe o raza de 1 Km in jurul restaurantului primesc o bere fara alcool gratis daca mananca la ei
  • Mesaje de la cineva care te intreaba daca masina ar putea sa fie de vanzare
  • Liste cu ofertele de servicii din zona: service-uri, tractare, piese auto si consumabile etc.